7. ledna 2009 byl nahlášen na tísňovou linku požár a kouř v Chodově ulice Palackého. Krajské operační a informační středisko HZS Karlovarského kraje vyhlásilo ve 21:31 hodin poplach jednotkám PO (celkově čtyři družstva) podle poplachového plánu pro naše město s tím, že hoří ve sklepě obytného panelového domu. Hlášeno bylo také zakouření společných prostorů domu. 

Dýchací přístroje se u hasičů používají vždy, když klesne hodnota kyslíku ve vzduchu pod 20,9%. Naše jednotka disponuje třemi druhy vzduchových dýchacích přístrojů určených pro hasiče. Jsou to starší Saturny o obsahu láhve 2, 5, 7 litrů (záložní kusy) a především přístroje nové generace Dräger řady PA90/PSS90.

Oxid uhelnatý (CO), má na svědomí více úmrtí při požárech, než všechny ostatní zplodiny hoření dohromady. Tento bezbarvý plyn bez zápachu je lehčí než vzduch a vzniká při každém požáru. Při nedokonalém hoření, kdy z místa požáru stoupá hustý tmavý kouř, látky vyvíjejí velké množství CO.

V první den nového roku 2009 byl v 0:53 hodin vyhlášen poplach jednotce Chodov na požár kontejneru za ulicí Čapkova u garáží. Jednotka (1+5) vyjela na místo události s CAS 24 T815. Na místě požáru byla již hlídka PČR Chodov. Naše družstvo, provedlo likvidaci požáru pomocí jednoho proudu C. Po sbalení materiálu, se vrátila na základnu. Požár byl způsoben pravděpodobně zábavnou pyrotechnikou.

31. prosince ve 20:59 hodin byl krajským operačním a informačním střediskem vyhlášen poplach pro jednotku Chodov, na únik ropných látek z vozidla na čerpací stanici ÖMV v Sokolově ulice Karla Havlíčka Borovského nad Kauflandem. Na místo vyjelo družstvo 1+6 s CAS 20 T815 a VEA Renault. Po příjezdu na místo velitel zjišťuje, že vozidlo Renault Megane Combi z kterého unikalo palivo, je odstavené v zadní části čerpací stanice a podle informací řidiče se mělo kouřit z motorové části vozu. Velitel zásahu nařizuje provést protipožární opatření připravením vysokotlakého proudu a připravením práškového ručního hasicího přístroje. Jednotka také ustanovila vozidla na čerpací stanici tak, aby neprobíhal provoz v místě zásahu. K tomu využila i výstražné kužely. Poté jednotka provedla odpojení akumulátoru a posyp sorbentem na uniknutý benzín. Než si velitel zásahu zapsal iniciály řidiče vozidla, jednotka se připravila k odjezdu. Následně se obě zásahová vozidla vrátila zpět na základnu.


Na Silvestra 31. prosince 2008 v 6:06 hodin vyhlásilo krajské operační a informační středisko poplach naší jednotce s CAS 20 T815 na železniční dopravní nehodu osobního vozidla a osobního motorového vlaku na železničním přejezdu na hlavní komunikaci z Chodova do Karlových Varů.